środa, 26 czerwca 2013

Duuże zmiany


Bardzo wiele się u nas zmieniło. 
Oczywiście szata graficzna, postawiona na minimalizm, jednak możecie na bocznym pasku znaleźć wszystko co jest wam potrzebne. Pragnęłyśmy też zrobić własny unikatowy nagłówek , który będzie odzwierciedlał nasze charaktery i usposobienia. Wyszło.. psychodelicznie, ale właściwie takie jesteśmy. 




Dobra, tak dla przypomnienia jest nas czwórka. Ja - Sandra, Agata, Sara i Basia. Pomysł założenia bloga wyszedł z inicjatywy Agaty, więc to ją uważamy za pierwotny i niepodważalny człon naszej paczki. I to ona jest ogniwem, który nas łączy. Sara, Basia i Agata chodzą razem do szkoły, a ja zwyczajnie dobrze Agatę znam. Połączyła nas pasja - czytanie książek. Ale w rzeczywistości jesteśmy jak cztery żywioły, zupełnie odmienne.

Proces stwarzania baneru był długi i męczący. Naturalnie żadna z nas nie ma specjalnych uzdolnień informatycznych, więc razem z Agatą wybrałyśmy się do naszego kolegi Janka "informatyka". Tak się stało, że od tygodnia robił parapetówkę i zastałyśmy jego wraz z dwoma nieznanymi nam obiektami westchnień nie jednej damy, na dobrym kacyku. Było zabawnie. Okazało się, że oni, uczniowie szkoły o kierunku informatycznym, kompletnie nie są rozeznani w obsłudze GIMP-a. Było doprawdy ciekawie. Przy kartonie soku, paczce chipsów Cheetos o smaku ketchupu i kilku piwach spędziliśmy owocnie czas. A plony mamy okazję oglądać już dziś. :D 

Nic w naszym dziele nie dzieje się przypadkowo. Otóż bańki mydlane jako tło i podstawa symbolizuje Agatę, następnie mamy jednorożce - ubóstwiane przez Basie. Piłka to oczywiście Sara, ponieważ jest fanem sportowych zagrywek (w szczególności FC Barcelony) a człowiek karton to ja, gdyż bardzo mi się spodobał i mam niepowtarzalne wspomnienia z kartonami. 

Więc jak? Podoba się wam? ;p
Wieeeemy jest bardzo zwariowany, ale nie mogłyśmy inaczej. 

8 komentarzy:

  1. Hmm podziwiam że udało się Wam zgrać i pisać :)http://qltura.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę zwariowane, szalone i bardzo pozytywne. Jest świetnie pozdrawiam dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyznam, że jest po prostu rozbrajający :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiedziałam, że ja tu Basią jestem xD
    A na serio, jednorożce są boskie ;P

    OdpowiedzUsuń