czwartek, 6 grudnia 2012

Mikołajki ;)

                              Wszystkiego najlepszego z okazji Mikołajek!!!!!! 

Z tej okazji zamieszczam swoją mini listę życzeń:



,,Nevermore . Cienie"

Czytałam pierwszą część już jakiś czas temu i oczarował mnie klimat tej książki. Jestem strasznie ciekawa co się stało z Varenem i nie mogę się doczekać kiedy wreszcie będę mogła ją przeczytać. Dzięki tej serii zaczęłam interesować się twórczością Edgara Allana Poe. Jego ,,Opowieści niesamowite" mam już na swojej półce ,a wy?






,,Geneza"


Wcześniej  nie słyszałam o tej książce zbyt wiele ,ale zerknęłam do zapowiedzi Empik`a. Jeszcze nigdy nie czytałam książki o podobnej tematyce ,a że uwielbiam wyzwania to skusiłam się ,żeby ją tu umieścić.

\








Pakiet książek ,,Pretty Little Liars"

Może to się wydać nieprawdopodobne ,ale jeszcze nie przeczytałam żadnej z tych książek. Nie widziałam także serialu. Ostatnio moja koleżanka sporo mi o niej opowiadała i zaraziła mnie ochotą do zakupu.









,,Osobliwy dom pani Peregrine"

Zwróciłam uwagę na tę pozycję ze względu na to ,że zawiera w sobie osobliwe ,a wręcz psychodeliczne zdjęcia. Historia opisana w skrócie na okładce jest ciekawa ,ale mam pewne obawy co do tego czy ta historia mnie usatysfakcjonuje.
Może ktoś już ją czytał i  mi coś poradzi w tej kwestii?









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz