niedziela, 31 marca 2013

Okrągło...

5000 wejść na naszego bloga!!!


Nie wiem jak to się stało ,ale osatnio zerknęłam na statystyki i okazało się ,że odwiedzono Nas już ponad 5000 razy. Jestem niesamowicie dumna z tego wyniku ,bo nigdy nie wierzyłam ,aż tak w swoje możliwości. (Tym bardziej ,że blogujemy dopiero od 16 listopada 2012).

Przy okazji  chciałabym życzyć Wam wesołych ,rodzinnych ,spokojnych Świąt. Mam nadzieję ,że wiosna wreszcie do Nas powróci ,bo pewnie zabłądziła w Afryce i się nie chce wariatka spytać nikogo o drogę ;D

Ten mały kawaler to Julek (zdjęcie z ubieglych wakacji).
Dzisiaj Julek nie wcina trawy ,bo co się  oszukiwać nigdzie nie można się jej doszukać. Po długim namyśle stwierdził ,że owies też może być.


Pozdrawiamy cieplutko w ten zimowy czas!!! ;***


15 komentarzy:

  1. Ah ten Julek. <3
    Własnie, zdrowych i wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przystojniak z niego jak nic ;)))

      Usuń
    2. Trzeba mu znaleźć jakąś królicę - If you know what I mean. :D

      Usuń
    3. A fe!!!!!!
      O czym ty myślisz moja droga? ;D

      Usuń
  2. Wesołych świąt i gratuluję !!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wesołych świąt i jeszcze większej liczby odwiedzin! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy!!! O! To akurat ,by się nam przydało ;)

      Usuń
  4. Wesołych świąt i mokrego Julka :P Smacznego jajeczka i w ogóle wesołości ogólnej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahhah. Dzięki serdeczne. Ja Ci życzę nieograniczonej ilości czasu ,weny i radości z czytania ;)

      Usuń
  5. Wesołych Świąt ;) Jaaaaaki fajny króóóólik ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzajemnie ;)
      Dzięki - to moja i tylko moja bestia ,chociaż ostatnio Emily się o niego za często dopytuje... ;D

      Usuń